...Czyli dlaczego warto mieć firmową stronę WWW?
Gość 8:46, 6 września 2011
prawda to
OdpowiedzGość 8:46, 6 września 2011
a czy nie jest tak, że reklama internetowa irytuje bardziej niż radiowa i telewizyjna? zresztą – ‘nie trzeba tworzyć drogich i denerwujących reklam telewizyjnych lub radiowych’ – myślę, że autorzy reklam telewizyjnych/radiowych mogą się w tym miejscu obrazić, bo żaden autor reklamy nie zakłada z góry, że jego reklama będzie denerwująca;)
OdpowiedzGość 8:47, 6 września 2011
@k. zależy jaka reklama- w internecie można oczywiście też zrobić reklamę niesamowicie inwazyjną i denerwujące(np. gadające bannery na całą stronę z uciekającym X- em do zamknięcia). Jest to jednak odpowiednik ‘wrzeszczących’ reklam telewizyjnych lub radiowych.
Ja staram się opisywać sposoby na reklamę w internecie, które są mało inwazyjne- SEO, PPC, reklama(ale nie spamowanie) na forach i w mediach społecznościowych. Sam(Sama?) przyznasz, że codziennie szukasz czegoś w Google, lub raz na jakiś czas bierzesz udział w dyskusjach na forach lub Facebooku
Jeśli chodzi o autorów reklam telewizyjnych i radiowych- to nie mam najmniejszego zamiaru ich obrażać- ale nieraz już byłem bliski szału gdy podczas przerwy reklamowej musiałem szukać pilota bo bym ogłuchł, a później po powrocie do filmu musiałem go szukać drugi raz(u mnie w domu piloty dziwnym trafem przemieszczają się same- w sobie tylko znane miejsca ), żeby cokolwiek słyszeć.
Gość 8:47, 6 września 2011
wychodzi się z założenia, że kiedy reklama denerwuje, to się ją wyłącza albo dosłownie siebie na nią wyłącza – to chyba częsty mechanizm, a to co piszesz o forach, to prawda, prawda, przytakuję
Odpowiedz